niedziela, 1 października 2017

You never heard of me

Cześć 

Wiem, wiem, wiem, nikt nie spodziewał się mojego powrotu! Ostatnio jednak uznałam, że pisanie sprawiało mi wiele frajdy i chciałam ponownie spróbować swoich sił w bloggowaniu. Mam nadzieję, że spodoba wam się to co będę tu publikować i nie będziecie zawiedzeni :) 

Dzisiaj chciałam przedstawić wam pewien zespół, który już jakiś czas temu mnie zaciekawił. Uznałam ich za coś zupełnie nowego w przemyśle muzycznym. Wiem, że nie wszystkim przypadną do gustu, jednak uważam ich za naprawdę godnych poznania. Nazywają się oni AJR a sam zespół składa się z trójki braci- Adama, Jack'a i Ryana. Od pierwszych liter ich imion powstała nazwa, jak już mogliście się domyślić :)  
Jak najlepiej poznać nowy zespół? No oczywiście przez odsłuchanie ich piosenek. Dlatego też dzisiaj, chciałam ułatwić wam to zadanie. Wybrałam dla was kilka piosenek dzięki którym rozpoczniecie swoją przygodę z AJR

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Mam nadzieję, że komuś z was spodobał się ten zespół i nie była to tylko jednorazowa przgoda. 
Zachęcam również do odwiedzania bloga regulernie, bo kto wie kiedy pojawi się nowa notka? 
Dziękuję wam za dzisiaj a niżej tak jak kiedyś, podaję jeszcze jedną piosenkę do przesłuchania.
                                
                                                                                   ♧ ♧ ♧
                             https://www.youtube.com/watch?v=yFMZl_nYkbw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz