niedziela, 30 października 2016

I can't stop

Cześć

Jak wspominałam w pierwszej notce, lekko wkręciłam się w Tumblr. Według mnie to świetne miejsce do znalezienia ciekawych zdjęć, które nadają się na przykład na tapety. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam właśnie kilka takich zdjęć. Będą nawiązywały do pewnych seriali, obecnej pory roku, aktorów itd. 








\






To już tyle w dzisiejszej notce. Jeśli się Wam ona spodoba, podobne będą pojawiały się co jakiś czas. Jest to taka notka odpoczynkowa, Wy nie musicie dużo czytać, a pisać, ale wydaje mi się, że takie coś jest ciekawe. Jeśli chcielibyście zacząć obserwować mnie na Tumblr, to tutaj macie przekierowanie do mojej strony

Niżej jak zwykle znajdziecie link do piosenki i do następnego razu.
♧ ♧ ♧

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz